Registrace nového uživatele do helpdesku Altus Vario

Komunikace s technickou podporou pomocí helpdesku přispívá k vyšší kvalitě, efektivitě a spolehlivosti technické podpory Varia. Helpdesk dovoluje individuální přístup k zákazníkům, zvyšuje dostupnost podpory a soustřeďuje veškeré informace o řešených požadavcích a průběhu řešení na jednom místě.

Helpdesk Altus Varia je dostupný na adrese http://helpdesk.vario.cz

Postup registrace nového uživatele do helpdesku

  1. Zobrazení formuláře pro registraci nového uživatele

  • Registraci nového uživatele provedete na adrese http://helpdesk.vario.cz.
  • Zde kliknete na tlačítko  REGISTRACE .

Helpdesk – přihlašovací obrazovka

  1. Registrace nového uživatele

  • Při registraci zadejte sériové číslo Varia (Kde naleznete sériové číslo), jméno, příjmení, e-mailovou adresuheslo.
  • „Mobil” a „telefon” jsou nepovinné údaje, nicméně je doporučujeme vyplnit, abychom Vás mohli v případě potřeby jednoduše kontaktovat.
  • Registraci dokončíte kliknutím na tlačítko  Registrovat .

Helpdesk – přihlašovací obrazovka – registrace uživatele

Kde naleznete sériové číslo Varia

Sériové číslo, které autentizuje Vaši registraci do helpdesku, zkopírujete z informačního okna O aplikaci Altus Vario nebo z okna doplňku Správce licencí na kartě „Obecné”.

Vario Backstage nabízí všechny klíčové prvky systému na jednom místě